Karadeniz Havası Çilingoz Kamp

Çilingoz Kamp Karadeniz Havası. Kızları gönderdik 3 erkek kampa gittik

Ben(Selçuk) Yusuf ve Mert akşam oturmuş kahve içerken birden  “ee bizim kızlar bayramda tatile gidiyorlar biz de erkek erkeğe kampa gidelim o zaman” diye fikir sunduğumda öğrendim ki çocuklar dünden razıymış. Hemen İstanbul’a yakın kamp yerlerini araştırmaya başladık. Oraya mı gitsek şuraya gitsek diye düşünürken Çilingoz Kamp ’da karar kıldık. Hem yakın olsun hem Karadeniz havası olsun diyerek bayramın ikinci günü yola çıktık. Çatalca’nın bozuk orman yollarında, ağaçların arasında keyifli bir yolculuktan sonra Çilingoz Tabiat parkına varıyoruz. Daha önce internetten araştırdığımız kadarı ile ücretli bir işletme. Fiyatları buradan ulaşabilirsiniz.

Giriş kapısına geldiğimiz zaman fiyatları duyunca şoka uğruyoruz. Adeta sitede yazanların iki katı fiyatları bizden talep ettiler. Tabiat parkına her gelen fiyatlara itiraz ediyor ve çalışanlar “Herkes aynı şeyden şikâyetçi fakat yapabileceğimiz bir şey yok” diyor. Pazarlıkla sitedeki fiyatlarla içeri giriyoruz. Bu arada belirtelim, aileler rahatsız olmasın diye kabalık grupları içeri almıyorlar. Ayrıca İçeride toplu kullanıma açık tuvalet, duş, market var.

Heyecanla tabiat parkına girip çadırımızı kuralım diye sabırsızlanırken yoğun kalabalığı görüne şoka uğruyoruz. Bayram diye midir yoksa normal hali midir bilemiyoruz ama çok fazla çadır karşılıyor bizi. Çadırımızı kuracak sakin bir yer bulduktan sonra hiç vakit kaybetmeden işe girşiyirouz. Akşam yemeği için mangalımızı yakarken birden hiç birimizin telefonlarının çekmediğini fark ediyoruz. Bu normalde çok büyük bir sorun değil ama 3 erkek kampa gidiyoruz dedik ve sevgililerimiz bize ulaşamıyor 😊 neyse şebeke çeken bir yer bulduktan sonra merakta kalmasınlar diye haber veriyoruz.

çilingoz kamp

Gece yatarken insanların gürültülerinden biraz zor uyuyoruz. Ama olsun kamp olduğu için güzel bir uyku çekiyoruz derken o çileli an geliyor. Sabah saat 07:00’da yüksek sesle bir arabadan Trakya oyun havası sesi geliyor. Ne yapalım uyku kaçtı artık uyuyamıyoruz o zaman kahvaltı yapalım derken birden tulum sesi duyuyoruz ve bütün Çilingoz tutuyor horonu. Galiba en zevkli kısmı burasıydı 😊

Bu arada kahvaltımızı yaparken duyduk ki insanlar yüksek kayalardan denize atlıyormuş burada. Biz de  merak edip kabalığı takip ettik. Sahilin sol tarafında kayalardan dağın arkasına giden insanları görüyorsunuz onları takip edin ama yanınıza telefon veya elektronik eşya almayın zira ıslanma olasılığı çok yüksek. Bizde zorlu parkurdan sonra meşhur kayalara ulaştık. İnsanlar hiçbir güvenlik önlemi olmadan kayalardan suya atlıyor. Aşağıdaki kayalara çarpma riskleri çok yüksek o yüzden biz atlamayı tercih etmedik. Karadeniz’in tadını çıkarmaya baktık.

çilingoz

Akşam erken dönelim diyerek çadırımızı topluyor yola koyuluyoruz. Daha yola çıkar çıkmaz karnımız acıkınca yemek yiyecek yer aramaya başlarken kendimizi Rumeli Et’te buluyoruz. Burayı daha önce Hanife abla işletiyormuş şimdilerde ise 40 yaşlarında bir abi başında. İçeride et çeşitleri, köfte ve sucuk mevcut. Biz köfte yemeyi tercih ettik ve hiç pişman olmadık. İlerleyen zamanlarda burası ile ilgili detaylı yazı yazacağız. Fiyatların uygunluğu ve lezzet tam yerinde.